äckelregn

Skulle ha tävlat på stork idag men pga allt regn var det mer simtävling än hoppning. Därför strök jag och Räkan oss, men typ 20 min senare får vi höra att dom bestämt sig för att flytta in tävlingen i ridhuset. Fail. Men men, shit happens. Det va Ebbas fel :)

Sen måste jag bara berätta om ett ganska awesome halsband jag fick av mamma för nån dag sen. Det kommer från Sebastian Professionals (som annars har hårprodukter mm.) och består av en kedja med en metallplatta längst ner. På den står Sebastians logga. MEN det coola är att den går att öppna, och i den finns en liten spegel och läppglans :D:D AWESOME :D:D Ska försöka orka ladda upp en bild på det, men min kamera ligger liite för långt borta för tillfället (a) Aja, eftersom jag är lite förkyld ska jag lägga mig och läsa lite och bara chilla nu.

Hejdå :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0