buss

Gud vad jag är trött på bussar nu... Bussar måste vara bland det värsta jag vet om jag ska vara ärlig (a) Visst är det bra med kollektivtrafik men jag klarar verkligen inte av bussluften. Särskilt inte på vintern då 40 pers står hoppressade i gången i varma jackor och svettas och förbrukar allt syre på 5 minuter. Det gör mig illamående. Och på sommaren är det inte så mycket bättre då det blir kvavt och varmt när man sitter vid fönstren.
Idag var 12an försenad ner till stan och var ca 5 minuter sen. När jag väl går på bussen meddelas det att kylarvätskan är för varm och att vi inte kan åka förrän killarna från verkstan kommer och fixar det. En kvart senare åker vi. Nu var alltså klockan 16.10. Som sagt tycker jag inte om bussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0