stockhoml :D

GUD VA KUL VI HADE! :D Hela onsdagen spenderades i stockholm med klassen. På morgonen va vi på typ demokrativerkstaden och hade rollspel. Jag var 58 åriga Tove från umeå (y) Det va ganska tråkigt om jag ska va ärlig. Men sen fick vi kanske lite för mycket fri tid på stan. Jag hittade iaf en klänning till skolavslutningen i en av mina nya favoritaffärer Manhattan. Laddar upp en bild snart :)
Sen fick vi vänta några timmar innan vi blev insläpta på grönan. När vi köpt åkband bestämde jag, Silvia, Max och Filip oss för att börja med insane. Jag höll seriöst på att kissa på mig för att jag va så rädd xd Men när jag väl åkt den ångrade jag det inte :D Sen sprang vi väl runt där och åkte det mesta, dock inte tilt och liknande ;D OOH juste, jag såg Josefin Staaf där :D I kön till pop express. Tänkte gå fram och säga hej men vi hade bråttom till bussen :( För er som inte vet vem hon är är hon en tjej med sjukt snygg stil http://josefinstaaf.com/index.html check her out :D

Nej nu måste jag duscha hejdå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0